Meld deg på Norges første CX-bootcamp

Det er én ting å dra på spennende foredrag om hvordan man kan legge til rette for at forbrukere og kunder generelt krever mer av dagens bedrifter. Det er noe annet å lære verktøyene man bruker i prosessen «hands on» – spesifikt til utfordringene din bedrift står ovenfor.

Joanna Carr fra Allegro kommunikasjon inviterer deg til å ta del i en to-dagers bootcamp om Customer Experience (CX). Av de påmeldte finner du markedsjefer og andre som tar det dalige ansvaret for å forbedre kundeopplevelsen i sin bedrift. Høres det ut som deg? 

Norges aller første CX-bootcamp holdes den 16. og 17. Mars 2023, og du kan fremdeles sikre deg en plass. Les mer om dagen her og bli med på en lærerik og inspirerende opplevelse.

Hvem er Joanna Carr?

Joanna har investert mye tid i å bygge opp en solid forståelse for fagområdet. Hun har studert ved The CX Academy og bygget på med studier innen blant annet tjenestedesign, kundeadferd, EI og prosjektledelse. I dag sitter hun i ledergruppen for den aller første 2-årige Customer Experience Management (CXM)-utdanningen på IHM Business School i Stockholm, og gjør det til sin oppgave å kontinuerlig lære og dele kunnskap. Dette gjøres blant annet gjennom podkasten #CX_podden med co-host Merete Medle og i det norske kundeopplevelsesnettverket NCXN.

Hva lærer du? 

CX-bootcampen gir deg og din virksomhet en unik mulighet til å heve kundeopplevelsen som profesjon og fagområde. Du vil kunne reflektere over din egen bedrift og få tilgang til gode CX-verktøy. Gjennom teori, case-studier og praktiske øvelser vil vi sammen forbedre våre CX-ferdigheter. Du vil også få inspirasjon fra ledende selskaper som Custellence | The Customer Journey Mapping Tool og Lumoa AI kundeforståelse tool.

Under CX-bootcampen blir det tid til gode diskusjoner, og du vil også få muligheten til å teste ut Norges aller første CX-spill. Hvis du ønsker mer informasjon om å komme i god CX-form kan du lese mer her eller kontakte Joanna på joanna@allegro.no