Easit-leveranse til Würth

Easit AS skal nå levere en løsningen til Würth Norge som er utvidet til å dekke hele spekteret av Service Management.

Würth Norge har i en periode benyttet drammensselskapet Easit AS sin løsning for avtalehåndtering, og nå er altså løsningen utvidet til å dekke hele spekteret av Service Management.

Det vil si samling og håndtering av alle interne og eksterne henvendelser innenfor områder som IKT-forespørsler, kundeservice, salgsstøtte, reklamasjoner, inne-salg, e-handel, systemforespørsler, kundeservice og saker som omhandler personvern.

Würth Norge leverer et stort utvalg festemateriell, verktøy, kjemi, verneutstyr og verkstedutstyr til fagfolk i alle kategorier innen auto, bygg og anlegg, mekanisk/tekniske fag.  – Vi er helt avhengig av å ha et verktøy som fungerer optimalt for de ulike brukergruppene.  Gjennom Easit GO fikk vi en løsning som tilfredsstiller våre behov, og som enkelt kan utvides og tilpasses etter hvert som vi utvikler oss, sier leder for IKT i Wurth, Arild Hoff.

– Med Würth som kunde viser vi igjen at vårt verktøy er godt tilpasset Retail-bransjen der vi allerede har kunder som Bergans Fritid, Raise-gruppen, Visma Exso, EG Retail, Sector Alarm med flere, påpeker Jørn Enersen (bildet) som er daglig leder i Easit AS.