Fokus på kunden i alle ledd vil øke lønnsomheten til din bedrift

Ageda AS er et teknologi- og markedsføringsselskap som hjelper virksomheter med å øke antall kunder og bygge sterke kunderelasjoner, ved å tilby tjenester på tvers av salg, markedsføring, nettsider, kundeservice og teknologi. Vårt fokus er å levere gode resultater, jobbe tett sammen med ansatte i din bedrift og feire når vi lykkes. Her er daglig leder Haakon Johansen i aksjon under årets internasjonale Gründeruke. Ageda AS er nytt medlem i Næringsforeningen.

Daglig leder og eier av Ageda AS, Haakon Johansen er fra Drammen og har lang erfaring som leder i flere kjente selskaper, både i Norge og USA. Amedia, Posten, Nettbuss og T-Mobile USA (mobiloperatør) er noen av selskapene hvor Haakon har jobbet.

Johansen kommer fra stillingen som Direktør forbrukermarked i Amedia som eier en stor portefølje av aviser. Der hadde Haakon en ledende rolle i den digitale transformasjonen som har resultert i at Amedia i dag leverer gode resultater gjennom digitale abonnement.

–  Bedrifter vil gjøre det bra hvis de evner å få ansatte til å levere på verdiforslaget til bedriften, bruker systemer på en god måte og har prosesser som gjør hverdagen enklere for de ansatte vil, sier Johansen.

HubSpot

–  Nå er tidspunktet riktig for å bidra til at bedrifter i regionen kan gjøre det enda litt bedre. Vi ønsker å jobbe med bedrifter som ser verdien av å ha fokus på å bygge gode kundeopplevelser for å oppnå vekst. Vi har verktøyene og kompetansen bedrifter trenger for å optimalisere hele kundereisen og som en HubSpot-partner kan vi raskt skreddersy en CRM-løsning og prosesser som passer din bedrift, avslutter Haakon Johansen i Ageda AS.

Det var nylig den internasjonale Gründeruken i Drammensregionen, og Haakon holdt en presentasjon om viktigheten av å ha fokus på kundeopplevelser.